سه شنبه, ۹ آذر(۹) ۱۴۰۰ / Tue, 30 Nov(11) 2021 /
           
فرصت امروز
1 روز پیش
بدترین اشتباهات بازاریابی دیجیتال
ما اکنون در عصر اینترنت زندگی می کنیم. بسیاری از مردم به جای دیدارهای رو در رو یا تعامل حضوری به دنبال فعالیت در شبکه های اجتماعی هستند. این امر برای بازاریاب ها و برندها نیز جذابیت زیادی به همراه داشته است. درست به همین خاطر بازاریاب ها به طور فزاینده ای در شبکه های اجتماعی و به طور کلی فضای اینترنت حضور پیدا می کنند....
1 روز پیش
همه آن چیزی كه باید درباره بازاریابی ایمیلی سرد مورد توجه قرار دهید
بدون شك همه ما با اصطلاح تماس سرد آشنا هستیم. با این حال ایمیل سرد از جمله مواردی است كه كمتر درباره آن صحبت شده است. درواقع ایمیل سرد به زمانی اطلاق می شود كه انتظار ارسال و آشنایی قبلی وجود ندارد. درواقع این موضوع نیز شباهت بسیاری به تماس سرد دارد. استفاده از ایمیل سرد روشی است که با هدف خلق مشتریان راغب و یافتن علاق...
2 روز پیش
چالش تولید محتوای مداوم
در جهان امروز تولید محتوا نه تنها به عنوان مهمترین روش بازاریابی محسوب می شود، بلکه اعتبار برند شما نیز خواهد بود. درواقع این مسئله بیانگر توانایی شرکت شما بوده و به همین خاطر افراد، هزینه های هنگفتی را برای آن صرف می کنند. در این زمینه یکی از مشکلات رایج این است که فعالیت مداوم، سخت بوده و افراد با کمبود ایده مواجه می...
3 روز پیش
افزایش فالوور برند در شبکه های اجتماعی با راهکارهای ساده
توسعه برند در دنیای کنونی نیازمند جلب توجه کاربران در شبکه های اجتماعی است. امروزه اغلب مردم برای انتخاب برندها و خرید محصولات اول از همه به اکانت آنها در شبکه های اجتماعی توجه نشان می دهند. درست به همین خاطر شما هم باید توجه ویژه ای به شبکه های اجتماعی داشته باشید.  یکی از نکات مهم برای فعالیت در شبکه های اجتماع...
3 روز پیش
17 نکته آموزشی از بهترین های حوزه بازاریابی
بدون شک یکی از بهترین راهکارها در زمینه موفقیت، استفاده از تجربه دیگران است. در این زمینه بازاریابی، مهمترین اقدام برای هر کسب و کاری محسوب می شود و نتیجه تمامی تلاش ها به آن وابسته است. به همین خاطر ضروری است تا بالاترین میزان دقت را نسبت به آن داشته باشید. با این حال نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که بسیار...
4 روز پیش
چطور دنبال کنندگان برندتان در یوتیوب را افزایش دهید؟
حضور در یوتیوب برای بسیاری از برندها دیگر بدل به امری جدی شده است. امروزه یوتیوب بزرگ ترین پلتفرم ویدئویی در دنیا محسوب می شود. دسترسی ساده و سریع به ویدئوهایی در موضوعات مختلف موجب استقبال شمار بالایی از کاربران از این پلتفرم شده است. حضور گوگل به عنوان صاحب امتیاز این پلتفرم نیز اعتبارش را در مقایسه با دیگر شبکه های...
4 روز پیش
درس هایی از بازاریاب های محتوایی درباره فرمت ویدئو
ویدئو امروزه یکی از ابزارهای اساسی و پرقدرت در زمینه بازاریابی محسوب می شود. هر بازاریابی در طول زندگی اش دست کم یک بار از ویدئو به عنوان فرمت اصلی بازاریابی استفاده کرده است. همین امر بازاریابی محتوا را به طور ویژه ای با این استراتژی پیوند داده است. اگر شما نسبت به استفاده از این فرمت هنوز شک و تردید دارید، یا اینکه ه...
5 روز پیش
چگونه پادکست برندمان را به روز رسانی کنیم؟
دنیای پادکست ها در طول یک دهه اخیر تغییرات بسیار زیادی را به خود دیده است. تا همین چند سال پیش دنیای پادکست ها بسیار ساده بود و طرفدارهای زیادی هم نداشت. با این حال امروز مردم در هر جا و موقعیتی از پادکست ها استفاده می کنند. این امر پادکست ها را بدل به یکی از تفریح های جذاب مردم در طول سال های اخیر کرده است. خوشبختانه...
5 روز پیش
پیدا کردن بازار برای محصول برند پیش از طراحی آن
بسیاری از کسب و کارها پس از اینکه یک محصول را طراحی می کنند، تازه دنبال بازاری مناسب برای آن هستند. این امر نه تنها هزینه زیادی برای آنها به همراه خواهد داشت، بلکه همیشه احتمال استقبال بسیار اندک مشتریان از محصول موردنظر را هم دارد. با این حساب طراحی و تولید محصول باید بعد از برنامه ریزی و شناسایی بازار هدف صورت گیرد،...
6 روز پیش
چگونه فروش آخر سال برندتان را افزایش دهید؟
همیشه وقتی به ماه های پایانی سال نزدیک می شویم، مهمترین نکته افزایش فروش برندها به منظور کسب سود مناسب است. مشتریان در این زمان تمایل بسیار بالاتری برای خرید از خودشان نشان می دهند. درست به همین خاطر کسب و کارها امکان عرضه محصولات به طور حرفه ای را دارند. با این حساب اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان هست...
6 روز پیش
7 تکنیک رشد سریع در اینستاگرام
اگر بخواهیم مهمترین شبکه برای کسب و کارها را نام ببریم، بدون شک گزینه اصلی نه فیس بوک خواهد بود و نه یوتیوب معیارهای لازم را در اختیار دارد. در این رابطه اینستاگرام به عنوان چهارمین شبکه پرطرفدار جهان، بهترین بستر موجود محسوب می شود و لازم است تا به آن توجه کافی داشته باشید. درواقع امروز در اینستاگرام اکثر افراد مشهور...
1 هفته پیش
ترندهای بازاریابی با ویدئوهای کوتاه در سال 2022
امروزه ویدئوهای کوتاه دیگر در گوشه و کنار فضای آنلاین به سادگی در دسترس قرار دارد. بسیاری از کاربران به جای تماشای محتوای متنی یا دیگر فرمت ها به سوی ویدئو گرایش پیدا کرده اند. این امر امکان مشاهده ویدئوها به ساده ترین شکل ممکن را فراهم می کند. همچنین بازاریاب ها نیز امکان انتقال پیام شان به مخاطب هدف بدون دردسر اضافه...
1 هفته پیش
ارتباط بهتر با مشتریان از طریق بازاریابی محتوا
بیل گیتس در سال 1996 اظهار نظر مشهورش مبنی بر اینکه «محتوا پادشاه است» را ارائه کرد. از آن زمان تا به حال بسیاری از بازاریاب های دیجیتال از این نکته برای جلب نظر مخاطب شان استفاده کرده اند. بدون تردید هنوز هم دنیای بازاریابی تحت سلطه کامل محتوا قرار دارد. با این حال برندها برای جلب نظر مشتریان شان باید از م...
1 هفته پیش
بررسی آینده بازار کار اینفلوئنسری
در چند سال اخیر در اکثر شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام و یوتیوب شاهد حضور افرادی تحت عنوان اینفلوئنسر هستیم که در این شبکه ها، اقدام به تولید محتوای حرفه ای و مداوم می کنند. همین امر باعث شده است تا به شهرت برسند. درواقع اکثر این افراد، معروف شدن را از این بستر به دست آورده اند. آمارها در این زمینه حاکی از آن است که...
1 هفته پیش
بازاریاب ها و چالش جلب اعتماد مدیرعامل برند
فعالیت به عنوان یک بازاریاب یا مسئول تیم بازاریابی همیشه همراه با نگرانی مداوم نسبت به جلب نظر مدیران شرکت برای اجرای طرح ها و ایده ها تبلیغاتی است. از آنجایی که در تمام شرکت ها تیم مدیریتی درباره مسائل کلی شرکت اظهار نظر می کند، شما برای پیشبرد بی دردسر کارهای بازاریابی تان چاره ای به غیر از هماهنگی کامل با تیم مدیریت...
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه