سه شنبه, ۹ آذر(۹) ۱۴۰۰ / Tue, 30 Nov(11) 2021 /
           
فرصت امروز

خلاقیت در تبلیغات گاهی اوقات ایجاب می کند 200 ایده خام را آزمون کنید.

طبق نظر اکثر بزرگان تبلیغات، تولید تبلیغ خلاقانه ای که تأثیرگذاری مطلوبی نیز داشته باشد نیازمند زمان است. در این زمینه آقای ماریو پریکن در کتابی که در ایران تحت عنوان «مبانی خلاقیت در تبلیغات» به چاپ رسیده، به این موضوع اشاره می کند که گاهی برای به دست آوردن یک ایده یا چند ایده ناب شرکت های مطرح تبلیغاتی 200 یا حتی بیشتر از این تعداد ایده خام را آزمون می کنند.

بخش مرتبط: تبلیغات خلاق؛ ایده های تبلیغاتی جذاب و خلاقانه

اما آقای سُلمن سیت سواشویلی (Solomon Tsitsuashvili) در یک چالش خودخواسته شروع به ساخت شعار تبلیغاتی  (Tag Line) و در ادامه تبلیغ برای برندهای معروف می کند. نکته جالب این چالش ساخت ۳۶۵ آگهی چاپی با شعار تبلیغاتی جالب در طول ۳۶۵ روز است.

او با توجه به تاریخچه، ماموریت و مواردی از این دست، شروع به ساخت تبلیغات چاپی می کند و در این مسیر او از رویکرد طنازانه برای ساخت شعار تبلیغاتی استفاده می کند و بذله گویی را در این شیوه برای ساخت همه تبلیغات توسعه می دهد. از قضا بسیاری از کارهای او جالب از کار درآمده و منجر به ساخت شعار تبلیغاتی و البته تبلیغاتی قابل توجه شده است. با هم به تعدادی از این تبلیغات ساخته شده در این چالش نگاهی می اندازیم.

مشاور، تحلیلگر و مدرس بازاریابی

در ادامه می توانید فایل اینفوگرافیک مربوطه را به طور رایگان دانلود نمایید.

منبع : www.Alijah.ir
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TNJZt9mF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
Soussan :
3 هفته پیش
Namber one
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه