سرمایه گذاری در جوراب

اطلاعات در راه اندازی کسب و کار

1. گزارش «فرصت امروز» از بازار تولید و خریدوفروش جوراب / جوراب؛ قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاری >

هر روز صبح هنگام لباس پوشیدن برای رفتن به سرکار بدون تردید کشوی لباس‌های خودتان را باز می‌کنید و با انتخاب یک جفت جوراب مناسب و همرنگ دیگر لباس‌های‌تان آماده خروج از منزل می‌شوید بی‌آنکه زیاد توجهی به اقتصاد پنهان در این جفت جوراب داشته باشید؛ اقتصادی که می‌تواند زمینه ساز اشتغال‌زایی و همچنین صادرات گسترده محصولات باشد. این درحالی است که براساس آمار ارائه شده در سال 2015 میلادی تنها در بخش تولید جوراب مردانه در سراسر جهان گردش مالی نزدیک به21 میلیارد دلاری وجود دارد که با درنظر گرفتن قیمت متوسط 70سنت برای هر جفت جوراب می‌توان ابعاد گسترده‌ این تجارت را درک کرد.

مشاهده ادامه مطلب >

 


 

2. گزارش «فرصت امروز» از کسب‌ و کار بازار جوراب / تولید با کمترین سرمایه

جوراب، یکی از پوشید‌نی‌هایی است که تقریبا بد‌ون آن پوشش بد‌ن کامل نیست، اما نسبت به د‌یگر انواع لباس‌ها کمتر به آن پرد‌اخته شد‌ه و فرصت‌های بالقوه‌اش مغفول ماند‌ه است. این صنعت از سال 1267 که ناصرالد‌ین شاه برای اولین بار 18 جفت جوراب از انگلستان سوغات آورد‌ تا به حال تغییر و تحولات فراوانی را تجربه کرد‌ه است. امروز بازار جوراب د‌ر د‌اخل کشور از پتانسیل قابل قبولی برخورد‌ار است و به جرات می‌توان گفت مشتریان آن همیشه وجود‌ د‌ارند‌.

مشاهده ادامه مطلب >

 


 

3. برندینگ یک تولیدی جوراب / آیا می توان یک تولیدی کوچک جوراب را به کسب و کاری بین المللی تبدیل کرد؟ >

دوستی برایم ایمیلی را ارسال کرد درخصوص کسب و کارش و اینکه از ابتدا بزرگ فکر می کرده و درصدد ایجاد یک تولیدی بزرگ پوشاک بوده است ولی از تولید جوراب (جایی که حساسیت نسبتا کمتر است) شروع کرده اما به علت بعضی مشکلات هنوز نتوانسته در مسیر درست قرار گیرد.

مشاهده ادامه مطلب >

 


 

4. بازار جهانی / بررسی روند رشد بازار جهانی جوراب >

صنعت جوراب طیف گسترده‌ای از محصولات را شامل می‌شود. جوراب، جوراب شلواری، جوراب‌های شیشه‌ای، جوراب ساق‌بلند زنانه، شلوار استرچ، انواع جوراب‌های ورزشی و... از جمله محصولات این صنعت هستند که با توجه به پیشرفت شیوه زندگی جدید و پدیدآمدن مدهای تازه، رشد قابل توجهی در سال‌های اخیر داشته‌اند. در این میان، جوراب زنانه با 8درصد رشد بیشتر، در میان محصولات این صنعت غالب شده است. امروزه قیمت‌گذاری رقابتی، نقش مهمی در ایجاد موقعیت این بازار به‌عنوان یک تجارت جهانی بازی می‌کند. بازاریابان و شرکت‌های مربوط به این صنعت، در یک چشم‌انداز رقابتی برای ارائه بهترین‌ها و تخفیف‌های تبلیغاتی به مشتریان هستند و به منظور پذیرش مؤثر نام تجاری و نفوذ در بازار، در حال حاضر سعی در ارائه محصولاتی با ارزش افزوده کمتر و قیمت‌های پایین‌تر دارند.

مشاهده ادامه مطلب >

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

با ما در ارتباط باشید

021.88895434

021.88895433

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز

منو موبایل