راهنمای صنعت قهوه

اطلاعات در راه اندازی کسب و کار

1. «فرصت امروز» بازار قهوه ایران را بررسی می کند / بوی خوش تجارت قهوه! >

تجارت قهوه بعد از نفت دومین تجارت بزرگ دنیا به حساب می آید. حتی در برخی کشورهای آمریکای لاتین وزارت قهوه وجود دارد. در تمام دنیا به این کالا به عنوان یک کالای استراتژیک نگاه می شود، در حالی که در ایران قهوه به عنوان یک کالا و نوشیدنی لوکس محسوب می شود. طبق نظر رئیس انجمن قهوه درصورتی که فرآوری قهوه در ایران رونق گیرد سودآوری آن به حدی زیاد است که ظرف کمتر از 10 سال می تواند جایگزین صادرات نفت شود.

مشاهده ادامه مطلب >

 


 

 2. استراتژی شرکت‌ های ارائه‌ دهنده قهوه زیر ذره‌ بین «فرصت امروز» / بازاریابی برای محصول تازه به دوران رسیده >

با گذر زمان فرهنگ مصرف مخاطبان ایرانی دستخوش تغییراتی خواهــد شــد. شرکت‌هایی در کسب‌و‌کار خود موفق خواهند بود که بتوانند این تغییر فرهنگ و نیازها را به‌خوبی شناسایی کنند و در راستای آن برنامه‌ریزی‌های مناسبی را اتخاذ کنند. در چند سال گذشته رویکرد مخاطبان ایرانی نسبت به مصرف قهوه و چای دستخوش تغییراتی شده و فرصت مناسبی برای شرکت‌های ارائه‌دهنده قهوه در بازار ایران فراهم شده است که محصولات خود را در این بازار عرضه کنند.

مشاهده ادامه مطلب >

 


 

3. بازار رو به رشد صنعت قهوه در ایران >

جمعی از مدیران عالی‌رتبه صنعت قهوه از شرکت قهوه ایلی از ایتالیا با هدف گسترش همکاری‌های دوجانبه با فعالان صنعت قهوه در ایران روز شنبه هشتم اسفند ماه به تهران آمدند.  ادیت دی سانتی مدیر بخش خاورمیانه، جوزپه تاکاری مدیر بازاریابی بین‌المللی و جیاکوم بیویانو  قائم‌مقام مدیرعامل شرکت قهوه ایلی در سفر خود به تهران با فعالان صنعت قهوه در ایران به گفت‌وگو نشستند. ادیت دی سانتی در حاشیه نشست مدیران ایلی و فعالان صنعت قهوه در ایران گفت:  «قهوه ایلی در حال حاضر به 149 کشور در دنیا صادر می‌شود و ایران یکی از بازارهای روبه‌رشد در صنعت قهوه است.

مشاهده ادامه مطلب >

 


 

4. وقتی پگاه قهوه تولید می‌ کند / اعتبار برند در تله توسعه محصول > 

نوشیدنی گرم همواره موردپذیرش طبقه بالای جامعه بوده و در چند سال گذشته نیز این طبقه اجتماعی توجه ویژه‌ای به نوشیدنی قهوه داشته است. مطالعاتی که انجام‌شده نشان می‌دهد مصرف قهوه در حاشیه شهرها کمتر است و هرچه از مرکز شهرها دور می‌شویم مصرف قهوه نیز کاهش پیدا می‌کند.

مشاهده ادامه مطلب >

 


 

5. نگاهی به شیوه تبلیغاتی نستله برای نسکافه GOLD BLEND / قدرت عشق >

در 7 دسامبر سال 1992، 30 میلیون نفر بیننده به تماشای 12 اپیزود از تبلیغ Nescafé Gold Blend نشستند که در آن «تونی»، قهرمان داستان رو به «شارون» می گوید: «من دوستت دارم.» این جمله یکی از نقاط قوت این تبلیغ و عامل موفقیت آن در ایالات متحده بود. موفقیت این کمپین تبلیغاتی به دلیل نمایشی بودن آن و نیز جذب مخاطبان از طریق خط داستانی بوده است.

مشاهده ادامه مطلب >

 


 

6. نگاهی به کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی نسکافه / هشتگی که به کمپین دیجیتالی برند جان داد >

اجرای کمپین برای برندهای معروف گاهی سخت‌تر از مابقی برندهای فعال در بازار است. نسکافه برندی معروف و پرمخاطب در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر است که چندی است، در ایران کمپین دیجیتالی را به راه انداخته است. کمپینی که نسکافه در آن صفحه اینستاگرامی خود را معرفی کرده و از طراحی هشتگی با نام «الهامبخش» خبر داده است.

مشاهده ادامه مطلب >

 


 

7. وقتی پگاه قهوه تولید می‌ کند / اعتبار برند در تله توسعه محصول >

نوشیدنی گرم همواره موردپذیرش طبقه بالای جامعه بوده و در چند سال گذشته نیز این طبقه اجتماعی توجه ویژه‌ای به نوشیدنی قهوه داشته است. مطالعاتی که انجام‌شده نشان می‌دهد مصرف قهوه در حاشیه شهرها کمتر است و هرچه از مرکز شهرها دور می‌شویم مصرف قهوه نیز کاهش پیدا می‌کند.

مشاهده ادامه مطلب >

 


 

8. مقایسه طرح تبلیغاتی بستنی قهوه از دو برند میهن و پاندا / تلاقی طعم گرم قهوه با طعم سرد بستنی >

هر دو برند با اینکه محصولی مشابه با طعم و بسته‌بندی یکسانی به بازار ارائه داده‌اند ولی در تبلیغات‌شان حرف دیگری می‌زنند؛ میهن و پاندا در طرح‌‌ آگهی‌های تبلیغاتی اخیرشان برای معرفی بستنی با طعم قهوه متفاوت عمل کرده‌اند و فضای طرح آگهی‌های‌شان با یکدیگر فرق زیادی دارد. 

مشاهده ادامه مطلب >

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

با ما در ارتباط باشید

021.88895434

021.88895433

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز

منو موبایل